10 yıldır Iphone kullanıyorum. Şuan kullandığım telefon iphone 7 128gb olan modeli. Telefonumla herşey yapabiliyorum. İçinde 64GB uygulama - oyun yüklü. Sıfır kasma var. İstatislik verileri borsa takibi vs den tut imovie gibi video editleme işlerinide telefonumla yapıyorum. Yani kısaca pc de yapmadıklarımı yapıyorum. Bunun böyle olmasının sebebide işletim sistemi. Saydığınız telefonlar xaomi , huawei vs iyi donanımlara sahip olabilir. Ancak içinde Android yüklü. İçinde android yüklü bir sistem olduktan sonra isterse 16gb ramı olsun. Birşey değişmiyor.