• 03-09-2016, 16:47:49
    #10
    Note 5 lik bir problem var mı, daha alalı 3 ay oldu olmadı
  • 03-09-2016, 16:53:53
    #11
    note 7 sahibi kişiler bence bu fırsatı kaçırmasın hemen iade edip parasını alsınlar
  • 03-09-2016, 17:06:23
    #12
    aldığım yerle görüştüm şimdi cihazların toplanmasıyla ilgili her hangi bir durum yok dediler anlamadım gitti

    Not: şimdi aldığım yere gittim sordum olayı ben aveadan almıştım cihazı müşteri hizmetleri öyle bir şey yok demişti aldığım yer samsung etiketi ile satılan cihazlar toplanıyormuş avea turk telekom etiketi ile satılanlar 1 hafta 10 gün içinde sattıkları kişileri arayıp cihazları geri alacaklarmış fatura üstündeki fiyatı geri vereceklermiş bizim hattımıza aylık ödeme olarak yansıttıkları parayıda almayacaklarmış yani işin kısacası böyle bir olay olması bizim işi,mize yaradı hem parayı alıcaz hemde hemde turk telekoma para ödemicez
  • 04-09-2016, 08:03:07
    #13
    Panarogga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani işin kısacası böyle bir olay olması bizim işi,mize yaradı hem parayı alıcaz hemde hemde turk telekoma para ödemicez
    sen yanlış anlamışın hocam olayı sen zaten tarifeye ek almışın telefonu geri alıp kaç ay ödediysen onu iade ederler atıyorum 1-2 aylık taksiti.

    Yoksa size komple fatura tutarını vermezler
  • 04-09-2016, 08:04:23
    #14
    BiBeR10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen yanlış anlamışın hocam olayı sen zaten tarifeye ek almışın telefonu geri alıp kaç ay ödediysen onu iade ederler atıyorum 1-2 aylık taksiti.

    Yoksa size komple fatura tutarını vermezler
    verceklermiş hocam öyle söylediler bana fatura tutarını komple ödeyeceklermiş
  • 04-09-2016, 08:06:29
    #15
    Panarogga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verceklermiş hocam öyle söylediler bana fatura tutarını komple ödeyeceklermiş
    Hocam ödemediğiniz tutarı neden versinler yapmayın lütfen

    Tamam fatura tutarı tamamen veriliyor da yani ödediysen alırsın onun haricinde ise fatura tutarını eğer sana vereceklerse sen Türk telekoma tarifene ek ücretini ödemeye devam edersin.

    Yani kim kime durduk yere 4000 TL ' ye yakın parayı verecek bide taksitlerini de ödeme diyecek

    Size yanlış söylemişler diyelim.
  • 04-09-2016, 09:13:35
    #16
    BiBeR10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ödemediğiniz tutarı neden versinler yapmayın lütfen

    Tamam fatura tutarı tamamen veriliyor da yani ödediysen alırsın onun haricinde ise fatura tutarını eğer sana vereceklerse sen Türk telekoma tarifene ek ücretini ödemeye devam edersin.

    Yani kim kime durduk yere 4000 TL ' ye yakın parayı verecek bide taksitlerini de ödeme diyecek

    Size yanlış söylemişler diyelim.
    Katılıyorum. Ücretini ödemediğiniz şeyi size niye ödesinler ki?

    Bence cihaz için ödediğiniz aylık ücreti de iade etmezler faturanızdan düşerler.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-09-2016, 21:58:56
    #17
    Panarogga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verceklermiş hocam öyle söylediler bana fatura tutarını komple ödeyeceklermiş
    Komple değil hocam yalnızca ödediğiniz fatura kadarını verecekler, size aktaran yanlış aktarmış vermediğiniz ücreti neden ödesinler size.
  • 06-09-2016, 11:18:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    btk'nın açıklaması var türkiyede toplama kararı yok ben sadece şüpheliyim apple ortagı biri yalan haber attı diye toplanma kararı bile yok