BiBeR10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen yanlış anlamışın hocam olayı sen zaten tarifeye ek almışın telefonu geri alıp kaç ay ödediysen onu iade ederler atıyorum 1-2 aylık taksiti.

Yoksa size komple fatura tutarını vermezler
verceklermiş hocam öyle söylediler bana fatura tutarını komple ödeyeceklermiş