sen yanlış anlamışın hocam olayı sen zaten tarifeye ek almışın telefonu geri alıp kaç ay ödediysen onu iade ederler atıyorum 1-2 aylık taksiti.
Yoksa size komple fatura tutarını vermezler
verceklermiş hocam öyle söylediler bana fatura tutarını komple ödeyeceklermiş