aldığım yerle görüştüm şimdi cihazların toplanmasıyla ilgili her hangi bir durum yok dediler anlamadım gitti
Not: şimdi aldığım yere gittim sordum olayı ben aveadan almıştım cihazı müşteri hizmetleri öyle bir şey yok demişti aldığım yer samsung etiketi ile satılan cihazlar toplanıyormuş avea turk telekom etiketi ile satılanlar 1 hafta 10 gün içinde sattıkları kişileri arayıp cihazları geri alacaklarmış fatura üstündeki fiyatı geri vereceklermiş bizim hattımıza aylık ödeme olarak yansıttıkları parayıda almayacaklarmış yani işin kısacası böyle bir olay olması bizim işi,mize yaradı hem parayı alıcaz hemde hemde turk telekoma para ödemicez