Hocam ödemediğiniz tutarı neden versinler yapmayın lütfen
Tamam fatura tutarı tamamen veriliyor da yani ödediysen alırsın onun haricinde ise fatura tutarını eğer sana vereceklerse sen Türk telekoma tarifene ek ücretini ödemeye devam edersin.
Yani kim kime durduk yere 4000 TL ' ye yakın parayı verecek bide taksitlerini de ödeme diyecek
Size yanlış söylemişler diyelim.
Katılıyorum. Ücretini ödemediğiniz şeyi size niye ödesinler ki?
Bence cihaz için ödediğiniz aylık ücreti de iade etmezler faturanızdan düşerler.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi