Panarogga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verceklermiş hocam öyle söylediler bana fatura tutarını komple ödeyeceklermiş
Hocam ödemediğiniz tutarı neden versinler yapmayın lütfen

Tamam fatura tutarı tamamen veriliyor da yani ödediysen alırsın onun haricinde ise fatura tutarını eğer sana vereceklerse sen Türk telekoma tarifene ek ücretini ödemeye devam edersin.

Yani kim kime durduk yere 4000 TL ' ye yakın parayı verecek bide taksitlerini de ödeme diyecek

Size yanlış söylemişler diyelim.