• 22-07-2014, 23:28:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba diyerek konuya başlamak istiyorum,ilk önce neden replika telefon almamalıyız sorusunu soru ve cevap şeklinde konuda kısaca bahsetmek istiyorum. Olumlu olumsuz yorumlarınızı konuda şu soru eksik eklermisin gibi sorularınızı yazmaktan çekinmeyin.


    Soru 1
    Fiyatı uygun olduğu için mi tercih ediyorsunuz replika telefonları.
    Cevap
    Evet fiyatı ucuz diye replika telefon kullanıyorum.

    Soru 2
    Peki telefonunuz'dan memnunmusunuz ?
    Cevap
    Görüntü açısından memnunum ama uygulama ve oyun bakımından hiç memnun deyilim.

    Soru 3
    Peki neden memnun olmadığınız bir telefon kullanıyorsunuz ?
    Cevap 3
    Arkadaşlarım için'de küçük düşmemek için.

    Soru 4

    Sizi replikaya iten tek neden bumu peki ?
    Cevap 4
    Evet arkadaşlarım sürekli yeni telefonları ile tabiri caiz ise hava atıyorlar bende altta kalmamak için, paramı'da çar çurt etmemek için replika telefon aldım.

    Soru 5
    Peki ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz telefonunuz'da
    Cevap 5
    Bir kere uygulumalar çok yavaş,oyunların bazılarını açmıyor,1gb ram diye aldım aslında 256mb çıktı,kenarlarında deforme olmalar başladı,bazı arkadaşlarım anlamaya başladı replika olduğunu,sürekli açılıp kapanmalar başladı,kendi kendine reset atmaya başladı,resim kalitesi düşük,hafızası yetersiz,konuşmada sesler cızırtılı gelmeye başladı.

    Soru 6
    Peki bu sorunları çözdürmek için aldığınız yere hiç başvurdunuzmu ?
    Cevap 6
    Tabi ki ilk gün telefon kapanmaya başladığında gittim yenisini verdiler ama aynı sorunlar ile karışılaştım daha sonra sürekli bahane ile dükkan sahibi yok çarşıda,pazarda gibi sözler işittim.

    Soru 7
    Peki artık ne yapmayı düşünüyorsunuz ?
    Cevap 7
    Telefondan zaten umudumu kestim. Yeni orjinal bir telefon almak için para biriktirmeye çalışıyorum.
  • 22-07-2014, 23:32:54
    #2
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba diyerek konuya başlamak istiyorum,ilk önce neden replika telefon almamalıyız sorusunu soru ve cevap şeklinde konuda kısaca bahsetmek istiyorum. Olumlu olumsuz yorumlarınızı konuda şu soru eksik eklermisin gibi sorularınızı yazmaktan çekinmeyin.


    Soru 1
    Fiyatı uygun olduğu için mi tercih ediyorsunuz replika telefonları.
    Cevap
    Evet fiyatı ucuz diye replika telefon kullanıyorum.

    Soru 2
    Peki telefonunuz'dan memnunmusunuz ?
    Cevap
    Görüntü açısından memnunum ama uygulama ve oyun bakımından hiç memnun deyilim.

    Soru 3
    Peki neden memnun olmadığınız bir telefon kullanıyorsunuz ?
    Cevap 3
    Arkadaşlarım için'de küçük düşmemek için.

    Soru 4

    Sizi replikaya iten tek neden bumu peki ?
    Cevap 4
    Evet arkadaşlarım sürekli yeni telefonları ile tabiri caiz ise hava atıyorlar bende altta kalmamak için, paramı'da çar çurt etmemek için replika telefon aldım.

    Soru 5
    Peki ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz telefonunuz'da
    Cevap 5
    Bir kere uygulumalar çok yavaş,oyunların bazılarını açmıyor,1gb ram diye aldım aslında 256mb çıktı,kenarlarında deforme olmalar başladı,bazı arkadaşlarım anlamaya başladı replika olduğunu,sürekli açılıp kapanmalar başladı,kendi kendine reset atmaya başladı,resim kalitesi düşük,hafızası yetersiz,konuşmada sesler cızırtılı gelmeye başladı.


    Soru 6
    Peki bu sorunları çözdürmek için aldığınız yere hiç başvurdunuzmu ?
    Cevap 6
    Tabi ki ilk gün telefon kapanmaya başladığında gittim yenisini verdiler ama aynı sorunlar ile karışılaştım daha sonra sürekli bahane ile dükkan sahibi yok çarşıda,pazarda gibi sözler işittim.

    Soru 7
    Peki artık ne yapmayı düşünüyorsunuz ?
    Cevap 7
    Telefondan zaten umudumu kestim. Yeni orjinal bir telefon almak için para biriktirmeye çalışıyorum.
    neden replika olduğunu başlıkta belirtmişsiniz zaten
  • 22-07-2014, 23:34:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Skulloger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden replika olduğunu başlıkta belirtmişsiniz zaten

    Replika kullanan bir arkadaş ile kısa sohbet. Maksat replika telefon almak isteyenlerin aklındaki soruları gidermek
  • 22-07-2014, 23:36:51
    #4
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Replika kullanan bir arkadaş ile kısa sohbet. Maksat replika telefon almak isteyenlerin aklındaki soruları gidermek
    asıl kullanma amacı hesaplı olmasıdır. durumum iyi olmadığı zaman bende almıştım fakat çok sorun yaşanıyor orjinalden şaşmamak gerek.
  • 22-07-2014, 23:39:54
    #5
    3. Cevabı okudum da.

    O arkadaşta marka hastalığı var. Ben daha iyi olmalıyım gibi.

    Ilerleyen zamanlarda başını fazla ağrıtır bu durum.

    Kullandığım Cihaz : Tost Makinesi
  • 22-07-2014, 23:40:10
    #6
    Hele iPhone görünümlü android ise hemen kaçın ordan
  • 23-07-2014, 14:13:32
    #7
    replika alıp almamak insanların tercihleri ile dolandırıcıların kabiliyetlerine kalmış bi durum

    halkımız son zamanda özellikle sürekli seyrettikleri tv lerde ve dinledikleri baya yaygın radyolara güvenip bu tür dolandırmalar ile artık çok fazla ilgilenmiyorlar
    çok fazla dedim...
    hala baya salak olduğuna şahit oluyorum

    özellikle doğubank daki ağzı çok iyi laf yapan satıcı az önce kontrol edip birçok özelliği çalışmayan s4 ü satmak için söylediği sözleri gördükten sonra insanların kanmaması olası değil
    işin garibi
    benim daha cihazı alır almaz m-sd kart takıp da yuvası çalışmayan cihazı benden sonra gelen elemana sorunsuz ve orjinal cihaz diye satmaya çalışması...

    birçok kişi gerçekten de ORJİNALİ ile BİREBİR AYNI kelimesine ne kadar çabuk kalmasına hayret ediyorum. ve gerçekten birebir aynı dimi... cevap : evet aynı....
    cihaz uzaktan bakınca evet aynı gibi..... ama gibi daha cihazı çalıştırmadan var ise kalemini elinize aldığınızda fark başlıyor.

    ama bilmiyorlar veya bilmemek istiyorlar
    dolandırılmak hoşlarına gidiyor galiba. farklı bir fetişizm olsa gerek buda

    ve adam sattıkdan sonra isterse 5dak sonra gelip arızaları bile söylese parasını geri alamaz ve başka biri ile de değişim yaptıramaz. teknik servise kontrole - tamire gönderelim.... diye başlar cümle
    ve gidip gelme olayı asla bitmez.

    netdeki satışlar veya tv dekiler ise daha da ayrı. radyocular da bambaşka...
    "sizden reklamını duyup aldığım telefon" cümlesi bitmeden yüzünüze kapatıyorlar.
    adamlarda haklı sonuçda reklam idi. sen ne olursan ol. sonuçda onlar reklam paralarını peşin almışlardı. git hakkını nerede arasan ara

    birçok markanın satışında da var bu tür olay. marka.
    ve batarya dolum noktasının temassızlığından veya ekrandaki ölü pixel-renk değişiminden dolayı teknik servise giden her cihaz için "kullanıcı hatası" diyen teknik servisi olan ülkemizde aşırı satmışı olmuş ve olmakta olan MARKA dan da bahsetmek gerek. olay ne replika nede marka
    sonuçda herşekilde satıcı satışını yapıp parasını aldı ise sizi bir şekilde susturuyor. mahkeme ye de gitsen kaç yılda çözülür ise.....

    evet.
    bazı replikalar da varki....
    adam tepe tepe kullandığı halde sorunsuz 1 yıldır kullanıyor. temel özellikleri hala sorunsuz.. pil değiştirmesi müstesna.

    ister replika ister orjinal marka

    kişi aldığı veya alacağı ürünü ihtiyacı yönünde alması gerektiğine inanıyorum
    vede satın alma esnasında aldığını kontrol eder satıcı yanında...
    tabiki her sorun anında çıkmaz ama hiç olmaz ise ilk anda bi kontrol edin.
    asus tabletimi alırken netdeki paketleme ve fabrikasyon sorunlarını bilerek aldım. ve anında satış noktasında çalıştırıp kasa ve cihaz sağlamlığını satıcıya da kontrol ettirdim. 8 ayı geçti tık demedi. ve herkes de olan fabrikasyon sorunları da yok.

    tlf ise...samsung genoa mı benzer seriler içindeki en yüksek batarya kapasitesinden dolayı almıştım tiiii zamanında
    hala da canavar gibi bataryası.
    aç kapa konuş yeter

    arada lüzumsuz tlf ları da bloke ediyom. 50 sayısı dolunca sil yeniden başla bloke etmeye..
    hayat devam ediyor

    bilinçli kullanıclar olmak dileği ile
  • 23-07-2014, 14:24:08
    #8
    yurt dışından aynı cihazı getirmek daha mantıklı kaça.k dedigimiz kısım.
    Replika ise kesinlikle alınmaz neden çünkü bunlar hepsi kore ve çin malı.
    Ka.çak gelen ise orjinal sadece faturasız beyler aradaki farkta ort 400 tl kadar