Konu
Neden Replika Ve Replika Sorunları
22-07-2014, 23:39:54
#5
MuhammedEksi
3. Cevabı okudum da.
O arkadaşta marka hastalığı var. Ben daha iyi olmalıyım gibi.
Ilerleyen zamanlarda başını fazla ağrıtır bu durum.
Kullandığım Cihaz : Tost Makinesi