iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba diyerek konuya başlamak istiyorum,ilk önce neden replika telefon almamalıyız sorusunu soru ve cevap şeklinde konuda kısaca bahsetmek istiyorum. Olumlu olumsuz yorumlarınızı konuda şu soru eksik eklermisin gibi sorularınızı yazmaktan çekinmeyin.


Soru 1
Fiyatı uygun olduğu için mi tercih ediyorsunuz replika telefonları.
Cevap
Evet fiyatı ucuz diye replika telefon kullanıyorum.

Soru 2
Peki telefonunuz'dan memnunmusunuz ?
Cevap
Görüntü açısından memnunum ama uygulama ve oyun bakımından hiç memnun deyilim.

Soru 3
Peki neden memnun olmadığınız bir telefon kullanıyorsunuz ?
Cevap 3
Arkadaşlarım için'de küçük düşmemek için.

Soru 4

Sizi replikaya iten tek neden bumu peki ?
Cevap 4
Evet arkadaşlarım sürekli yeni telefonları ile tabiri caiz ise hava atıyorlar bende altta kalmamak için, paramı'da çar çurt etmemek için replika telefon aldım.

Soru 5
Peki ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz telefonunuz'da
Cevap 5
Bir kere uygulumalar çok yavaş,oyunların bazılarını açmıyor,1gb ram diye aldım aslında 256mb çıktı,kenarlarında deforme olmalar başladı,bazı arkadaşlarım anlamaya başladı replika olduğunu,sürekli açılıp kapanmalar başladı,kendi kendine reset atmaya başladı,resim kalitesi düşük,hafızası yetersiz,konuşmada sesler cızırtılı gelmeye başladı.


Soru 6
Peki bu sorunları çözdürmek için aldığınız yere hiç başvurdunuzmu ?
Cevap 6
Tabi ki ilk gün telefon kapanmaya başladığında gittim yenisini verdiler ama aynı sorunlar ile karışılaştım daha sonra sürekli bahane ile dükkan sahibi yok çarşıda,pazarda gibi sözler işittim.

Soru 7
Peki artık ne yapmayı düşünüyorsunuz ?
Cevap 7
Telefondan zaten umudumu kestim. Yeni orjinal bir telefon almak için para biriktirmeye çalışıyorum.
neden replika olduğunu başlıkta belirtmişsiniz zaten