replika alıp almamak insanların tercihleri ile dolandırıcıların kabiliyetlerine kalmış bi durum
halkımız son zamanda özellikle sürekli seyrettikleri tv lerde ve dinledikleri baya yaygın radyolara güvenip bu tür dolandırmalar ile artık çok fazla ilgilenmiyorlar
çok fazla dedim...
hala baya salak olduğuna şahit oluyorum
özellikle doğubank daki ağzı çok iyi laf yapan satıcı az önce kontrol edip birçok özelliği çalışmayan s4 ü satmak için söylediği sözleri gördükten sonra insanların kanmaması olası değil
işin garibi
benim daha cihazı alır almaz m-sd kart takıp da yuvası çalışmayan cihazı benden sonra gelen elemana sorunsuz ve orjinal cihaz diye satmaya çalışması...
birçok kişi gerçekten de
ORJİNALİ ile BİREBİR AYNI kelimesine ne kadar çabuk kalmasına hayret ediyorum. ve gerçekten birebir aynı dimi... cevap : evet aynı....
cihaz uzaktan bakınca evet aynı gibi..... ama gibi daha cihazı çalıştırmadan var ise kalemini elinize aldığınızda fark başlıyor.
ama bilmiyorlar veya bilmemek istiyorlar
dolandırılmak hoşlarına gidiyor galiba. farklı bir fetişizm olsa gerek buda
ve adam sattıkdan sonra isterse 5dak sonra gelip arızaları bile söylese parasını geri alamaz ve başka biri ile de değişim yaptıramaz. teknik servise kontrole - tamire gönderelim.... diye başlar cümle
ve gidip gelme olayı asla bitmez.
netdeki satışlar veya tv dekiler ise daha da ayrı. radyocular da bambaşka...
"sizden reklamını duyup aldığım telefon" cümlesi bitmeden yüzünüze kapatıyorlar.
adamlarda haklı sonuçda reklam idi. sen ne olursan ol. sonuçda onlar reklam paralarını peşin almışlardı. git hakkını nerede arasan ara
birçok markanın satışında da var bu tür olay. marka.
ve batarya dolum noktasının temassızlığından veya ekrandaki ölü pixel-renk değişiminden dolayı teknik servise giden her cihaz için "kullanıcı hatası" diyen teknik servisi olan ülkemizde aşırı satmışı olmuş ve olmakta olan MARKA dan da bahsetmek gerek. olay ne replika nede marka
sonuçda herşekilde satıcı satışını yapıp parasını aldı ise sizi bir şekilde susturuyor. mahkeme ye de gitsen kaç yılda çözülür ise.....
evet.
bazı replikalar da varki....
adam tepe tepe kullandığı halde sorunsuz 1 yıldır kullanıyor. temel özellikleri hala sorunsuz.. pil değiştirmesi müstesna.
ister replika ister orjinal marka
kişi aldığı veya alacağı ürünü ihtiyacı yönünde alması gerektiğine inanıyorum
vede satın alma esnasında aldığını kontrol eder satıcı yanında...
tabiki her sorun anında çıkmaz ama hiç olmaz ise ilk anda bi kontrol edin.
asus tabletimi alırken netdeki paketleme ve fabrikasyon sorunlarını bilerek aldım. ve anında satış noktasında çalıştırıp kasa ve cihaz sağlamlığını satıcıya da kontrol ettirdim. 8 ayı geçti tık demedi. ve herkes de olan fabrikasyon sorunları da yok.
tlf ise...samsung genoa mı benzer seriler içindeki en yüksek batarya kapasitesinden dolayı almıştım tiiii zamanında
hala da canavar gibi bataryası.
aç kapa konuş yeter
arada lüzumsuz tlf ları da bloke ediyom. 50 sayısı dolunca sil yeniden başla bloke etmeye..
hayat devam ediyor
bilinçli kullanıclar olmak dileği ile