• 14-06-2014, 20:56:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar, ben çok nette dolaşan bir insanımdır. Bu telefonlar gerek büyüklük gerekse de güzellik açısından en hoşuma giden telefonlardandır. iPhone çok dandik geliyor gözüme neden bilmiyorum. Bu telefonlardan kullananlar, yorumlarınız, şikayetleriniz, düşünceleriniz nelerdir. Sizce hangisini almalıyım ?

  • 15-06-2014, 19:08:56
    #2
    Kurumsal PLUS
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, ben çok nette dolaşan bir insanımdır. Bu telefonlar gerek büyüklük gerekse de güzellik açısından en hoşuma giden telefonlardandır. iPhone çok dandik geliyor gözüme neden bilmiyorum. Bu telefonlardan kullananlar, yorumlarınız, şikayetleriniz, düşünceleriniz nelerdir. Sizce hangisini almalıyım ?

    Hocam 5s`in pek tutulmadığı söyleniyor illa bu ikisinden birisi diyorsanız.Note 3 alın derim
  • 15-06-2014, 19:13:32
    #3
    Note 3 kullanıcısıyım, şuanda dünyanın en iyisi diyebilirim sana.
  • 15-06-2014, 19:27:15
    #4
    Platin üye
    note 2 kullaniyorum. note serisinden sasmayin derim. hatta aceleniz yoksa az bekleyin note 4 alirsiniz direkt. ben note 4u bekliyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 15-06-2014, 20:13:27
    #5
    wrecking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 3 kullanıcısıyım, şuanda dünyanın en iyisi diyebilirim sana.
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 5s`in pek tutulmadığı söyleniyor illa bu ikisinden birisi diyorsanız.Note 3 alın derim
    azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    note 2 kullaniyorum. note serisinden sasmayin derim. hatta aceleniz yoksa az bekleyin note 4 alirsiniz direkt. ben note 4u bekliyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
    Vallahi geçen ay alacaktım kafamı karıştırdılar s5 çıktı falan vs diye, dedim en iyisi sorayım, bu ay sonu almayı planlıyorum (: note 4 ne zaman çıkar hocam ?
  • 15-06-2014, 20:22:45
    #6
    Note 2 kullanıyorum taş gibi tel o yüzden note3
  • 15-06-2014, 20:30:28
    #7
    Note serisi diyorum. Daha evvel 2 kullandım, şu an 3 kullanıyorum ve sanırım birkaç sene daha bunu kullanacağım.
  • 15-06-2014, 20:37:33
    #8
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Bence LG G2 veya beklerseniz G3
  • 15-06-2014, 20:56:39
    #9
    Kurumsal PLUS
    wrecking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 3 kullanıcısıyım, şuanda dünyanın en iyisi diyebilirim sana.
    azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    note 2 kullaniyorum. note serisinden sasmayin derim. hatta aceleniz yoksa az bekleyin note 4 alirsiniz direkt. ben note 4u bekliyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 2 kullanıyorum taş gibi tel o yüzden note3
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note serisi diyorum. Daha evvel 2 kullandım, şu an 3 kullanıyorum ve sanırım birkaç sene daha bunu kullanacağım.
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence LG G2 veya beklerseniz G3
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi geçen ay alacaktım kafamı karıştırdılar s5 çıktı falan vs diye, dedim en iyisi sorayım, bu ay sonu almayı planlıyorum (: note 4 ne zaman çıkar hocam ?
    Şuan lumia 520 kullanıcısıyım telefon yetersiz gelmeye başladı bana, bende akıllı telefon arayışına girdim androide yöneldiğimde General Mobile Elite uygun fiyatlı karşıma çıktı son zamanlardada samsung hakkında iyi şeyler okumuyordum özellikle s5 hakkında durum böyle olunca en iyisi GMD Eliteye yöneleyim hem fiyatıda uygun dedim bir kaç arkadaşlada konuştum 1,300 tl gmd Elite vereceğine biraz daha kas İphone al dediler.

    Hazır bu konuyuda yakalamışken sizlere danışmak istiyorum;
    Alacağım telefonda yapacaklarım/yapmaycaklarım;

    -Bankacılık uygulamaları(İphone ve android bu konuda öne geçiyor windows phone bankacılık uygulamaları fazla yok.).
    -Müzik dinlemek
    -Fotoğraf çekimi(Çok fotoğraf çeken biri değilim ama çektiğim zamanda cam gibi net istiyorum).
    -Mail takibi
    -Fazla oyun oynamam(angry birds,minion rush oynuyorum oynadığım zamanda pek telefonu kasan yada zorlayan oyunlar değil bunlarıda ayda yılda bir oynarım pc yakınımda değilse ).
    -Film izlemem.

    Aldığım telefonu satmayı kesinlikle düşünen yada satan birisi değilim.Telefon gelirse ömürlük gelir iyice pert olana kadar kullanırım(Siemens mc60`ı 6-7 yıl çatlatırcasına kullanmış biriyim ).Elimdeki lumia 520yide anneme vereceğim.

    Son olarak alacağım telefon kısacası ömürlük olmalı,kısa ömürlü olmamalı.Güncellemesi vs. uzun gitmeli ki bu güncelleme takıntım yüzünden iphone seçeceğim gibi duruyor(Zira iphone 3gs bile hala aktif kullanıcıya sahip bankacılık uygulamaları vs. destekliyor hala 2009da çıktığını düşünürsek ).

    Sizin öneriniz ne olur arkadaşlar ? Ben çok telefon değiştiren biri olmadığımdan dolayı tecrübe konusunda zayıf kalıyorum

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.