Madebodom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
;http://superkarinca.com/find-7a-gala...rsilastirmasi/
Note3 tabiki bu ikisi arasında
43
●4.273
;
Kamerası gayet güzel. Ama s5'in kamerası çok daha güzel. Açıkçası note3'ü yanımda taşımaktan utanırım ben. O yüzden s5 aldım. Fakat insan alışınca normal geliyor büyüklüğü. O da ayrı bi mesele... Çünkü s5 bile bana büyük gelirdi normalde. Bu telefonları milletin elinde görünce ister istemez bi "yuh" çekerdim. Ama kullanınca normalleşiyor...