• 15-06-2014, 22:43:51
    #19
    Kurumsal PLUS
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey iyi güzelde s5'i öneren bitane adam çıkmadı. Demek note 3 gerçekten bu telefondan iyi
    Hocam şuradaki videoları izleyin neden s5 almamanız gerektiğini önerilmediğini anlarsınız ;
    http://superkarinca.com/find-7a-gala...rsilastirmasi/

    Note3 tabiki bu ikisi arasında
  • 16-06-2014, 00:15:30
    #20
    Note serisi candır

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.
  • 16-06-2014, 00:25:35
    #21
    note 3 candır.
  • 16-06-2014, 00:31:17
    #22
    Keşke konuya anket koysaydın :/
  • 16-06-2014, 02:42:17
    #23
    iphone 5'i aldığım 3. hafta satıp 2.el note 2 aldım. tavsiye ederim daşş gibi alet tüm işlerimide görüyor exelinden tut site yönetim panellerine kadar herşey 10 numara.
  • 16-06-2014, 03:28:37
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Samsung Galaxy S5 kullanıyorum. son derece memnunum.
  • 16-06-2014, 05:12:28
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Samsung Galaxy S4 kullanıcısıyım. Ancak kısa zaman içerisinde S5'e geçmeyi düşünüyorum. . .
  • 16-06-2014, 08:24:52
    #26
    1 senedir note2 kullanıyorum son güncelleme ile daha da hızlı ve bataryası daha uzun gidiyor diye düşünüyorum. Canavar gibi telelefon bu fiyata 10 numara. Abimde lg g2 aldı çok sağlam oda öneririm. note 3'e şimdi o kadar para bayılma hocam yakında düşer fiyatı onunda eğer alıcaksan öyle al. İlla alcam diosan note 2..
  • 16-06-2014, 09:24:02
    #27
    Üyeliği durduruldu
    s5'i önermek için note 3 kullanıcılarının, s5'i de kullanmış olması gerekiyor. Aksi takdirde iki telefon kıyası yapılmış olmaz. Memnun kullanıcı yorumu okumuş olursunuz. Ben s5 kullanıyorum misal. Çok memnunum telefondan. He akıllı telefonlarla ilgili öyle ahım şahım bilgim yok fakat telefon harikulade.

    Note 3 kardeşimde var. Yemin ediyorum bilgisayar gibi Kamerası gayet güzel. Ama s5'in kamerası çok daha güzel. Açıkçası note3'ü yanımda taşımaktan utanırım ben. O yüzden s5 aldım. Fakat insan alışınca normal geliyor büyüklüğü. O da ayrı bi mesele... Çünkü s5 bile bana büyük gelirdi normalde. Bu telefonları milletin elinde görünce ister istemez bi "yuh" çekerdim. Ama kullanınca normalleşiyor...

    Ama s5'i önerir misin derseniz, kesinlikle öneririm. Benim için note3'ten daha avantajlı.