s5'i önermek için note 3 kullanıcılarının, s5'i de kullanmış olması gerekiyor. Aksi takdirde iki telefon kıyası yapılmış olmaz. Memnun kullanıcı yorumu okumuş olursunuz. Ben s5 kullanıyorum misal. Çok memnunum telefondan. He akıllı telefonlarla ilgili öyle ahım şahım bilgim yok fakat telefon harikulade.

Note 3 kardeşimde var. Yemin ediyorum bilgisayar gibi Kamerası gayet güzel. Ama s5'in kamerası çok daha güzel. Açıkçası note3'ü yanımda taşımaktan utanırım ben. O yüzden s5 aldım. Fakat insan alışınca normal geliyor büyüklüğü. O da ayrı bi mesele... Çünkü s5 bile bana büyük gelirdi normalde. Bu telefonları milletin elinde görünce ister istemez bi "yuh" çekerdim. Ama kullanınca normalleşiyor...

Ama s5'i önerir misin derseniz, kesinlikle öneririm. Benim için note3'ten daha avantajlı.