1 senedir note2 kullanıyorum son güncelleme ile daha da hızlı ve bataryası daha uzun gidiyor diye düşünüyorum. Canavar gibi telelefon bu fiyata 10 numara. Abimde lg g2 aldı çok sağlam oda öneririm. note 3'e şimdi o kadar para bayılma hocam yakında düşer fiyatı onunda eğer alıcaksan öyle al. İlla alcam diosan note 2..