Note 3 kullanıcısıyım, şuanda dünyanın en iyisi diyebilirim sana.
Hocam 5s`in pek tutulmadığı söyleniyor illa bu ikisinden birisi diyorsanız.Note 3 alın derim
note 2 kullaniyorum. note serisinden sasmayin derim. hatta aceleniz yoksa az bekleyin note 4 alirsiniz direkt. ben note 4u bekliyorum.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
Vallahi geçen ay alacaktım kafamı karıştırdılar s5 çıktı falan vs diye, dedim en iyisi sorayım, bu ay sonu almayı planlıyorum (: note 4 ne zaman çıkar hocam ?