Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, ben çok nette dolaşan bir insanımdır. Bu telefonlar gerek büyüklük gerekse de güzellik açısından en hoşuma giden telefonlardandır. iPhone çok dandik geliyor gözüme neden bilmiyorum. Bu telefonlardan kullananlar, yorumlarınız, şikayetleriniz, düşünceleriniz nelerdir. Sizce hangisini almalıyım ?

Hocam 5s`in pek tutulmadığı söyleniyor illa bu ikisinden birisi diyorsanız.Note 3 alın derim