note 2 kullaniyorum. note serisinden sasmayin derim. hatta aceleniz yoksa az bekleyin note 4 alirsiniz direkt. ben note 4u bekliyorum.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi