Note 3 kullandım ve test ettim ama bana göre eksileri baya fazla oldu. Yani rakiplerine göre isterse 10 çekirdek olsun Android sorunlu sistem.
1- Şarj süresi okadar kötüki 3G ile 8 saati zoraki çıkarabildim , bazen 7 saat oldu
2- Hakikaten çok büyük tasarımı var , ne cebe ne ele sığıyor
3- Rehber açma süresi hala çok geç
4- Hala arayüz geçişlerinde her zamanki gibi buglar kasmalar var
Galaxy S5'mi Galaxy Note 3'mü ?
43
●4.273
- 16-06-2014, 13:52:31Note4 Eylül ayında duyrulacak sanırsam. Bencede Note4'ü bekleyin derim.
Git Sony Xperia Z2 al. Hem mükemmel performans al. Hemde telefonuma bir şey olur mu derdinden kurtul. Hemde cebinde bir üst düzey fotoğraf makinesi taşımış ol