Note 3 oldukça güzel telefon. Samsung S serisindeki başarısını kaybetti bence. Galaxy S5 oyuncak telefon gibi kalıyor Note 3 yanında. LG G3 yeni çıktı, onu da düşünebilirsiniz. LG yi kullanıp da (LG G2) memnun kalmayan oldukça azdır düşüncesindeyim.