Elimde s3 vardı ilk zamanlarında almıştım kullandım baya güzel ama Androidden bi kasması oluyo arada 1 ay olmuyodur belki 5s aldım şuan çok memnunum iOsu daha çok sevdim hatta.

Alacaksan iOs al bana göre.