Note 3 kullandım ve test ettim ama bana göre eksileri baya fazla oldu. Yani rakiplerine göre isterse 10 çekirdek olsun Android sorunlu sistem.
1- Şarj süresi okadar kötüki 3G ile 8 saati zoraki çıkarabildim , bazen 7 saat oldu
2- Hakikaten çok büyük tasarımı var , ne cebe ne ele sığıyor
3- Rehber açma süresi hala çok geç
4- Hala arayüz geçişlerinde her zamanki gibi buglar kasmalar var