• 16-06-2014, 12:09:39
    #28
    Note 3 kullandım ve test ettim ama bana göre eksileri baya fazla oldu. Yani rakiplerine göre isterse 10 çekirdek olsun Android sorunlu sistem.

    1- Şarj süresi okadar kötüki 3G ile 8 saati zoraki çıkarabildim , bazen 7 saat oldu
    2- Hakikaten çok büyük tasarımı var , ne cebe ne ele sığıyor
    3- Rehber açma süresi hala çok geç
    4- Hala arayüz geçişlerinde her zamanki gibi buglar kasmalar var
  • 16-06-2014, 13:52:31
    #29
    Note4 Eylül ayında duyrulacak sanırsam. Bencede Note4'ü bekleyin derim.
  • 03-07-2014, 22:53:20
    #30
    Note 3 derim
  • 12-07-2014, 05:06:35
    #31
    Note 3 oldukça güzel telefon. Samsung S serisindeki başarısını kaybetti bence. Galaxy S5 oyuncak telefon gibi kalıyor Note 3 yanında. LG G3 yeni çıktı, onu da düşünebilirsiniz. LG yi kullanıp da (LG G2) memnun kalmayan oldukça azdır düşüncesindeyim.
  • 12-07-2014, 05:16:11
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bence hiç biri asıl smart phone iPhone 5S alacaksin
  • 12-07-2014, 05:32:05
    #33
    Elimde s3 vardı ilk zamanlarında almıştım kullandım baya güzel ama Androidden bi kasması oluyo arada 1 ay olmuyodur belki 5s aldım şuan çok memnunum iOsu daha çok sevdim hatta.

    Alacaksan iOs al bana göre.
  • 12-07-2014, 08:54:26
    #34
    Boşver hocam sen samsungu apple'ı falan Git Sony Xperia Z2 al. Hem mükemmel performans al. Hemde telefonuma bir şey olur mu derdinden kurtul. Hemde cebinde bir üst düzey fotoğraf makinesi taşımış ol
  • 12-07-2014, 11:07:39
    #35
    bence lg g3 al derim hocam g2 kullanıyordum g3 aldım adamlar makina yapmışlar ne donma nede kasma tereddüt bile etme almak için
  • 12-07-2014, 11:40:49
    #36
    Note 3, LG düşünürseniz G3'ü tavsiye ediyorum.