• 31-03-2014, 16:47:40
    #1
    general mobile discovery elite alınır mı ?
    1299 tl

    http://www.donanimhaber.com/cep-tele...bu-videoda.htm
  • 31-03-2014, 16:48:20
    #2
    Alınır ama biraz bekleyin. Kullanıcılar yorumlarını paylaşsın. Ben bunun elite light versiyonunu alacağım. 2 gb ramli.
  • 31-03-2014, 16:48:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eğer marka takıntınız yoksa kesinlikle fiyat / performans açısından alınır.
  • 31-03-2014, 16:53:16
    #4
    general mobile discovery kullanıcısıyım. fiyat performans olarak çok iyi bir cihaz ama sağlamlık bakımından o kadar iyi değil. genelde tuş kilidi ve şarj girişi çok çabuk bozulabiliyor. Türkiyede de yetkili servis ağı inanılmaz derecede az..
    tüm bunları göz önüne alın bence.
  • 31-03-2014, 17:12:36
    #5
    gm discovery kullanıyorum açıkçası ısınamadım bir türlü

    yazılım ve performans olarak s3ü çok arıyorum
  • 26-04-2014, 13:53:34
    #6
    Bence alınmaz. Biraz düşmesini beklemelisiniz. Onun yerine 2 GB Ram'li modeli daha uygun görünüyor. O fiyat aralığında kendini ispatlamış modellerde yer alıyor. Bunların bazıları paralel ithalat olabilir ama sonuçta onlarda garantiyi sağlıyorlar.
  • 26-04-2014, 13:56:27
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Discovery için acele etmeseydim Elite alırdım. Discovery'de güzel telefon ama Elite'yi daha bir başka ütopyada tasarlamışlar
  • 05-05-2014, 23:35:41
    #8
    bende general mobile discovery kullanıyordum . telefon hız/ performans konusunda oldukça iyi . ancak sağlamlık bakımından çok hassas . telefonu bir kez ön yüzünü kısa mesafeden yere düşürdüm telefon perte çıktı desem yeridir.

    Ama Elite kullanan arkadaşlarımdan hiç olumsuz bir yanıt almadım
  • 06-05-2014, 00:26:29
    #9
    Discovery kullanıcısıyım. Bu güne dek 1 kez bile kilitlenme, resetleme gibi sorunlar yaşamadım. Ayrıca 1 metre mesafeden koşarken elimden beton zemine düşürdüm. Birkaç saniye arkamı dönemedim çünkü daha öncesinde okuduğum yorumlar sebebi ile gözümde bir anda telefonun parçalanmış hali canlandı. Fakat arkamı döndüğümde discovery telefonumun tek parça ve çalışır durumda hatta hasar almamış durumda olduğunu görünce şok oldum. Sanırım ben şanslıydım


    Sorunuza cevap olarak evet bence alınabilir. Benim bundan sonraki alacağım telefon mutlaka yine bir GM modeli olacaktır. F/P oranı 10 numara. Ayrıca telpa garantisi altında olması ayrı bir güzellik katıyor.