Discovery kullanıcısıyım. Bu güne dek 1 kez bile kilitlenme, resetleme gibi sorunlar yaşamadım. Ayrıca 1 metre mesafeden koşarken elimden beton zemine düşürdüm. Birkaç saniye arkamı dönemedim çünkü daha öncesinde okuduğum yorumlar sebebi ile gözümde bir anda telefonun parçalanmış hali canlandı. Fakat arkamı döndüğümde discovery telefonumun tek parça ve çalışır durumda hatta hasar almamış durumda olduğunu görünce şok oldum. Sanırım ben şanslıydım
Sorunuza cevap olarak evet bence alınabilir. Benim bundan sonraki alacağım telefon mutlaka yine bir GM modeli olacaktır. F/P oranı 10 numara. Ayrıca telpa garantisi altında olması ayrı bir güzellik katıyor.