bende general mobile discovery kullanıyordum . telefon hız/ performans konusunda oldukça iyi . ancak sağlamlık bakımından çok hassas . telefonu bir kez ön yüzünü kısa mesafeden yere düşürdüm telefon perte çıktı desem yeridir.
Ama Elite kullanan arkadaşlarımdan hiç olumsuz bir yanıt almadım