general mobile discovery kullanıcısıyım. fiyat performans olarak çok iyi bir cihaz ama sağlamlık bakımından o kadar iyi değil. genelde tuş kilidi ve şarj girişi çok çabuk bozulabiliyor. Türkiyede de yetkili servis ağı inanılmaz derecede az..
tüm bunları göz önüne alın bence.