Evet arkadaşlar, düşündüm de neden aramızda uygulama beğenme ve yıldız topluluğu kurmuyoruz?
Bildiğiniz üzere Google Play'de uygulama yükleyecek kişi için yorumlar çok önemlidir. Yeni ve iyi bir programın siyrilmasi ise oldukça uzun zaman alır. Bu sebeple aramızda bir havuz kurarak uygulama indirip +1 , yorum ve 5 yıldız sistemi kurabiliriz.
w@ rez, @d ult ve yasadışı içerik harici programları burada paylaşıp havuzu kurabiliriz.
Var mısınız?
Katılmak isteyenler konunun altına yazsınlar. 10 kişi olduğunda kardeşliğe başlıyoruz.
Listeler:
1- @LiBeRtY
2- @WebSitesiAdresi
3- @delphi2007
Android Yorum ve Yıldız Kardeşliği
11
●1.214
- 01-11-2013, 12:06:09
- 01-11-2013, 19:24:36Hocam ekibi tek tek başlayarak oluşturabiliriz. Sanırım forumdaki arkadaşlar play'in önemini pek bilmiyorlar. Yoksa burada şimdiye 50-60 kişinin olması gerekirdiLiBeRtY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 01-11-2013, 19:45:06tek tek fazla birşey olacağını düşünmüyorum tabiki hiç yoktan iyidir fakat en azından 20 kişilik bir ekip olsa başlangıç için yeterli bir havuz ortamı olur bana göre bekleyelim bakalım konuyu takip edecem umarım katılmak isteyen olur baştada söylediğim gibi düşünceniz gerçekten güzel.
- 11-11-2013, 23:33:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende boyle birseyler var midir acaba diye foruma bakayim demistim

indirilme sayisi , yorum ve yildiz onemli.
zinciri kurmak lazim - 14-11-2013, 23:23:58Aynen öyle, şimdilik 3 kişi olduk. Millet hele biraz uyansın, durumun ciddiyetinin farkına varsın, sayımız artacak inşallah.delphi2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2013, 23:43:153 kisi 3 kisidir
uygulamamin adresi su sekilde. siz de adresleri yazarsaniz indirip 5 yildiz vereyim
https://play.google.com/store/apps/d...zen.mobilsecim - 16-11-2013, 12:05:483 kişi olduğumuzu görmek sevindirici
eve gidince uygulumanızı indirip yorum + 5 yıldız veririm hocam. bu grup için bir liste oluşturulması gerekli en başta örnek vereyim
1. Üye: LiBeRtY > Yorum ve 5 Yıldız Verilecek Uygulaması Diye Yazılacak Diyelim 10 Kişi Olduk 10 Kişi Girip Benim Uygulamama 5 Yıldız Verip Yorum Yapacak Ondan Sonra Listedeki İkinci Üyeye Sıra Geçecek
2.Üye: WebSitesiAdresi > Yorum ve Yıldız Verilecek Ugulaması Diye Onada Herkes Yorum ve Yıldız Verince Üçüncü Üyeye Geçecek ve Bu Şekilde Gidecek böyle Olursa Bence Gayet Düzenli Hareket Etmiş Oluruz. - 16-11-2013, 21:41:52Anında çekmişin başa kendiniLiBeRtY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

10 kişi olmayı bekleyelim mi? 3-4 kişi başlayalım mı?

