düşünceniz bence gerçekten güzel ekip olursa bende katılmak isterim.
Hocam ekibi tek tek başlayarak oluşturabiliriz. Sanırım forumdaki arkadaşlar play'in önemini pek bilmiyorlar. Yoksa burada şimdiye 50-60 kişinin olması gerekirdi
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi