tek tek fazla birşey olacağını düşünmüyorum tabiki hiç yoktan iyidir fakat en azından 20 kişilik bir ekip olsa başlangıç için yeterli bir havuz ortamı olur bana göre bekleyelim bakalım konuyu takip edecem umarım katılmak isteyen olur baştada söylediğim gibi düşünceniz gerçekten güzel.