LiBeRtY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kişi olduğumuzu görmek sevindirici eve gidince uygulumanızı indirip yorum + 5 yıldız veririm hocam. bu grup için bir liste oluşturulması gerekli en başta örnek vereyim

1. Üye: LiBeRtY > Yorum ve 5 Yıldız Verilecek Uygulaması Diye Yazılacak Diyelim 10 Kişi Olduk 10 Kişi Girip Benim Uygulamama 5 Yıldız Verip Yorum Yapacak Ondan Sonra Listedeki İkinci Üyeye Sıra Geçecek

2.Üye: WebSitesiAdresi > Yorum ve Yıldız Verilecek Ugulaması Diye Onada Herkes Yorum ve Yıldız Verince Üçüncü Üyeye Geçecek ve Bu Şekilde Gidecek böyle Olursa Bence Gayet Düzenli Hareket Etmiş Oluruz.
Anında çekmişin başa kendini
10 kişi olmayı bekleyelim mi? 3-4 kişi başlayalım mı?