• 30-06-2010, 19:03:21
    #10
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günlükmü bu ?
    bu ay diyor hairan aynının tamamı adamın aylık nerdeyse 200-1000 $ geliri var adsense de
  • 30-06-2010, 19:25:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adhood kimin parasını vermiş?
    150 tl aldım şuzamana kadar adhood'dan
  • 30-06-2010, 19:27:51
    #12
    Google'ın ne suçu var bu durumda reklam verenler fiyatı düşük tutuyor.
  • 30-06-2010, 19:31:31
    #13

    be neyapayım bittim eridim.
  • 30-06-2010, 19:53:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    be neyapayım bittim eridim.
    Zor tabi sizin işinizde günlerce , aylarca çalışıyorsunuz emeklerinizin karşılığını alamamak çok zor olsa gerek düşünüyorumda.

    Ben hobi amaçlı uğraşıyorum genel olarak bu işlerle. Blog vb. yazıyorum. Daha eğlenceli bence , 1. işinizin webmasterlik olmasının zor yanlarının başındada bu durum geliyor.
  • 30-06-2010, 21:39:24
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk adsense hesabını actıgım gun 5dolar kazanmıstım sonra sabah uyandım bı baktım 0,34mu ne gosterıyoducılırmıstım noluyo dıye gece 5dolar goser sabaha uyandıgımda 0,34 olsun neymıs tıklamaları saymamıs googlle sapıtıyo bazen ama napalım tek adam gıbı adamda o el mahkum
  • 30-06-2010, 22:34:59
    #16
    ultimax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 tl aldım şuzamana kadar adhood'dan
    https://www.r10.net/search.php?searchid=443120

    1-Adhood saymıyor
    2-Adhood oranlar düşük
    3-Adhood ödeme yapmıyor banlıyor

    türk sponsorların hepsini kullanmışımdır en iyisi gittigidiyor diyebilirim

    adsense kullanıyorum memnunumda.
  • 01-07-2010, 00:17:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Benimde Hepsiburada dan azım yanlıştım la 15 gün kastım reklamları oldu 300 küsür alacak tam ödeme geldi.. bir baktım hesaba giremiyorum silinmiş neden diye araştırdım inanırmısın muhattap bulamadım lanet olsun dedim bıraktım peşini telefon bile açtım en az çeşitli mail adreslerine mail attim boşş soran yok o yüzden sanırım en iyisi hakkaten adsense ama şu duruma bakınca gerçekten hoş bir durum değil..