OyunSu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce adaletmi bu...
16
●1.127
- 30-06-2010, 19:25:03Üyeliği durduruldu150 tl aldım şuzamana kadar adhood'danNetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2010, 19:53:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zor tabi sizin işinizde günlerce , aylarca çalışıyorsunuz emeklerinizin karşılığını alamamak çok zor olsa gerek düşünüyorumda.x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hobi amaçlı uğraşıyorum genel olarak bu işlerle. Blog vb. yazıyorum. Daha eğlenceli bence , 1. işinizin webmasterlik olmasının zor yanlarının başındada bu durum geliyor. - 30-06-2010, 21:39:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ilk adsense hesabını actıgım gun 5dolar kazanmıstım sonra sabah uyandım bı baktım 0,34mu ne gosterıyoducılırmıstım noluyo dıye gece 5dolar goser sabaha uyandıgımda 0,34 olsun
neymıs tıklamaları saymamıs
googlle sapıtıyo bazen ama napalım tek adam gıbı adamda o el mahkum
- 30-06-2010, 22:34:59https://www.r10.net/search.php?searchid=443120ultimax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-Adhood saymıyor
2-Adhood oranlar düşük
3-Adhood ödeme yapmıyor banlıyor
türk sponsorların hepsini kullanmışımdır en iyisi gittigidiyor diyebilirim
adsense kullanıyorum memnunumda. - 01-07-2010, 00:17:48Üyeliği durdurulduBenimde Hepsiburada dan azım yanlıştım la 15 gün kastım reklamları oldu 300 küsür alacak tam ödeme geldi.. bir baktım hesaba giremiyorum silinmiş neden diye araştırdım inanırmısın muhattap bulamadım lanet olsun dedim bıraktım peşini telefon bile açtım en az çeşitli mail adreslerine mail attim boşş soran yok o yüzden sanırım en iyisi hakkaten adsense ama şu duruma bakınca gerçekten hoş bir durum değil..

neymıs tıklamaları saymamıs