Benimde Hepsiburada dan azım yanlıştım la 15 gün kastım reklamları oldu 300 küsür alacak tam ödeme geldi.. bir baktım hesaba giremiyorum silinmiş neden diye araştırdım inanırmısın muhattap bulamadım lanet olsun dedim bıraktım peşini telefon bile açtım en az çeşitli mail adreslerine mail attim boşş soran yok o yüzden sanırım en iyisi hakkaten adsense ama şu duruma bakınca gerçekten hoş bir durum değil..