
be neyapayım bittim eridim.
Zor tabi sizin işinizde günlerce , aylarca çalışıyorsunuz emeklerinizin karşılığını alamamak çok zor olsa gerek düşünüyorumda.
Ben hobi amaçlı uğraşıyorum genel olarak bu işlerle. Blog vb. yazıyorum. Daha eğlenceli bence , 1. işinizin webmasterlik olmasının zor yanlarının başındada bu durum geliyor.