ultimax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150 tl aldım şuzamana kadar adhood'dan
https://www.r10.net/search.php?searchid=443120

1-Adhood saymıyor
2-Adhood oranlar düşük
3-Adhood ödeme yapmıyor banlıyor

türk sponsorların hepsini kullanmışımdır en iyisi gittigidiyor diyebilirim

adsense kullanıyorum memnunumda.