150 tl aldım şuzamana kadar adhood'dan
https://www.r10.net/search.php?searchid=443120
1-Adhood saymıyor
2-Adhood oranlar düşük
3-Adhood ödeme yapmıyor banlıyor
türk sponsorların hepsini kullanmışımdır en iyisi gittigidiyor diyebilirim
adsense kullanıyorum memnunumda.