• 29-08-2007, 10:57:14
    #19
    Akrap 3-4 gün oluyor ödeme işlemde yazalı. Daha yeni yattı işte hesap et. Ama içiniz ferah olsun öyle yazdıktan sonra büyük ihtimalle öder.
  • 29-08-2007, 11:01:27
    #20
    akrap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte ağustos 15 e kadar geçtiğin için eylül sonunda ödeme alacaksın konuyu kirletme çık
    allahım ya bu 4. ödeme olacaktı hala öğrenememişim
    kusura bakmayın konuyu kirlettik neyse artık gelecek aya kısmetmiş
  • 29-08-2007, 14:26:29
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Benim gibi ödemesini alamayan var mi? ödeme işlemde felanda Yazmiyor.
  • 29-08-2007, 14:49:04
    #22
    valla kardes bende işbankasından daha yatalı 1 saat olmadı. tahmınım senınkıde bugun aksam saat 18.00 a kdr yatacaktır. mıllet parasını aldı hatta yedı ustune ustluk konuyu bıle kapatmıslar biz hala paramızın derdındeyız. 3-5 tane kafasına göre sohbet eden adam yuzunden acık konular kapatılıyor. bekle bakalım bıraz daha tahmınım bu aksama kdr mutlaka senın paranda yatacak. allah bu ayki paramızıda bi güzel yemeyı nasip etsın. sigara parasını kurtardık yıne. darısı gelecek aya
  • 29-08-2007, 15:06:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    garantiden alamayan varmı bana hala gelmedi
  • 29-08-2007, 15:16:11
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da yatmadı. hazirandan 70$ kalmış ve temmuzda da başka bi 70$ kazanmışım toplamda 140. ödeme işlemde dahi yazmıyor.
  • 29-08-2007, 19:20:12
    #25
    Üyeliği durduruldu
    garanti bugunde gelmedi bugunde bitti hayırdır inşallah yaw
  • 29-08-2007, 21:20:09
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen ay bir arkadaşımın başına geldi , mail attı.
    Aldığı cevaba göre parasının yarısını geçersiz tıklamadan dolayıo kesmişler ama bu ay bekliyodu ,aldımı almadımı bilmiyom ama bazen hesap kontrölü yapıldığından dolayı böyle gecikmeli alanlar olabiliyor , bu genelde az kazananların yada yeni kayıt olanların başına geliyo heralde.
    En güzeli parayı almadan olmayan paranın üzerine düşünmemek , öyle yapın ,parayı alıncada sevinmiş olursunuz.
  • 30-08-2007, 02:52:56
    #27
    Alacaklı adı ile banka hesap sahibinin adı aynı değilse bazı ödemelerde sorun olabiliyor arkadaşlar.Ayrıca bu ayın 15 inden önce banka hesap doğrulaması ve pini girmemiş olabilirmisiniz ?