halen bir değişme yok - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
halen bir değişme yok
35
●
2.375
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
halen bir değişme yok
1
2
3
4
29-08-2007, 08:47:39
#1
Gizlen
Forumda çoğu arkadaş Temmuz ödemesini aldı, kiminde Ödeme İşlemde yazmakta ama bende halen bir değişiklik yok.
Bu durumda olan ark. var mı? Ayın 5ine kadar bekleyip mail mi atmalı yoksa şimdi mi?
29-08-2007, 08:52:08
#2
Cagi
ödeme işlemde ancak hesaba düşmedi daha
iş bankasının ihmalsizliği.
hep geç gelir nedense
ama gelirrr
29-08-2007, 08:59:59
#3
FBFERDIKUCUK
Üyeliği durduruldu
bencede Cagiye Katiliyorum
29-08-2007, 09:05:06
#4
Gizlen
Cagi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ödeme işlemde ancak hesaba düşmedi daha
iş bankasının ihmalsizliği.
hep geç gelir nedense
ama gelirrr
benim durumum ve sorduğum ile bi bağlantı kuramadım
29-08-2007, 09:41:12
#5
Gizlen
FBFERDIKUCUK
saol arkadaşımda..
Temmuzda 100doları geçemedim için, ve bu ay geçtiğim için snrım Eylülde ödeme olucak bana
29-08-2007, 09:55:58
#6
LcN_x
bende 100 doları temmuz sonunda geçtim bu ay ödeme almam gerekiyor.ama hala alamadım.bekleme durumunda falanda değil.
29-08-2007, 09:58:06
#7
WebStyle
Bugün ödemeleriniz gelmesse mail atın bence . Yada banka ile görüşün .
Alacaklı adı ile banka hesap sahibi adı farklı olunca banka ödemeyi geri gönderebiliyor .
29-08-2007, 09:58:49
#8
Kaiser_Dealxa
Misafir
bana dünden önceki gün adresinize pin yollandı diye daha yeni mail geldi, hoş daha 100$'ı da geçmedim
29-08-2007, 10:11:26
#9
akrap
bende bekliyorum.Halen 27 sinden beri ödeme işlemde diyor.çıldıracam
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler