• 29-08-2007, 08:47:39
    #1
    Forumda çoğu arkadaş Temmuz ödemesini aldı, kiminde Ödeme İşlemde yazmakta ama bende halen bir değişiklik yok.



    Bu durumda olan ark. var mı? Ayın 5ine kadar bekleyip mail mi atmalı yoksa şimdi mi?
  • 29-08-2007, 08:52:08
    #2
    ödeme işlemde ancak hesaba düşmedi daha
    iş bankasının ihmalsizliği.
    hep geç gelir nedense ama gelirrr
  • 29-08-2007, 08:59:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bencede Cagiye Katiliyorum
  • 29-08-2007, 09:05:06
    #4
    Cagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde ancak hesaba düşmedi daha
    iş bankasının ihmalsizliği.
    hep geç gelir nedense ama gelirrr
    benim durumum ve sorduğum ile bi bağlantı kuramadım
  • 29-08-2007, 09:41:12
    #5
    FBFERDIKUCUK
    saol arkadaşımda..


    Temmuzda 100doları geçemedim için, ve bu ay geçtiğim için snrım Eylülde ödeme olucak bana
  • 29-08-2007, 09:55:58
    #6
    bende 100 doları temmuz sonunda geçtim bu ay ödeme almam gerekiyor.ama hala alamadım.bekleme durumunda falanda değil.

  • 29-08-2007, 09:58:06
    #7
    Bugün ödemeleriniz gelmesse mail atın bence . Yada banka ile görüşün .
    Alacaklı adı ile banka hesap sahibi adı farklı olunca banka ödemeyi geri gönderebiliyor .
  • 29-08-2007, 09:58:49
    #8
    bana dünden önceki gün adresinize pin yollandı diye daha yeni mail geldi, hoş daha 100$'ı da geçmedim
  • 29-08-2007, 10:11:26
    #9
    bende bekliyorum.Halen 27 sinden beri ödeme işlemde diyor.çıldıracam