Forumda çoğu arkadaş Temmuz ödemesini aldı, kiminde Ödeme İşlemde yazmakta ama bende halen bir değişiklik yok.



Bu durumda olan ark. var mı? Ayın 5ine kadar bekleyip mail mi atmalı yoksa şimdi mi?