Konu
halen bir değişme yok
29-08-2007, 11:01:27
#20
LcN_x
akrap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işte ağustos 15 e kadar geçtiğin için eylül sonunda ödeme alacaksın
konuyu kirletme çık
allahım ya bu 4. ödeme olacaktı hala öğrenememişim
kusura bakmayın konuyu kirlettik
neyse artık gelecek aya kısmetmiş