akrap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte ağustos 15 e kadar geçtiğin için eylül sonunda ödeme alacaksın konuyu kirletme çık
allahım ya bu 4. ödeme olacaktı hala öğrenememişim
kusura bakmayın konuyu kirlettik neyse artık gelecek aya kısmetmiş