Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçen ay bir arkadaşımın başına geldi , mail attı.
Aldığı cevaba göre parasının yarısını geçersiz tıklamadan dolayıo kesmişler ama bu ay bekliyodu ,aldımı almadımı bilmiyom ama bazen hesap kontrölü yapıldığından dolayı böyle gecikmeli alanlar olabiliyor , bu genelde az kazananların yada yeni kayıt olanların başına geliyo heralde.
En güzeli parayı almadan olmayan paranın üzerine düşünmemek , öyle yapın ,parayı alıncada sevinmiş olursunuz.