• 19-09-2010, 11:02:48
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar neden çift dikiş gidiliyor
    Ağustos Ayı Ödemeleri
  • 19-09-2010, 11:10:00
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar neden çift dikiş gidiliyor
    Ağustos Ayı Ödemeleri
    Bu konu elit tabakaya hizmet vermektedir.

    şaka... bir yana o konuyu baştan takip ettigim için ve çok erken açıldıgı için karmaşık bir hal almıştı. Yenisi r10 için hayırlara vesile olur diye koç keserek açtık konuyu.
  • 19-09-2010, 11:13:57
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    son durum nedir arkadaşlar
  • 19-09-2010, 14:16:20
    #31
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 Eylül ve halen bu ay size bir dümen var demedi bugün çıkmayacak anlaşılan. İçerim ben bu akşam...
    aynen bende içiyorum bu akşam yazı çıkana kadar içerim
  • 19-09-2010, 14:20:22
    #32
    ağustos ödemesinin garantilendiği tarih midir bu hesaba düşme tarihi? (19-20-21 vs tahmin yürüttüğünüz) ben de 3-5 dolar bekliyorum da
  • 19-09-2010, 14:22:23
    #33
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helikopter mi aldın da adsense gelirin kadar borç yaptın Serkay abi
    amma güldüm ha varya yorumuna seko türkiye google ads milyoneri olcakta parayı tutmuyor
  • 19-09-2010, 16:08:30
    #34
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağustos ödemesinin garantilendiği tarih midir bu hesaba düşme tarihi? (19-20-21 vs tahmin yürüttüğünüz) ben de 3-5 dolar bekliyorum da
    bence bu gece saat 15:40 gibi
  • 19-09-2010, 16:13:10
    #35
    Misafir
    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html
    buradan devam ediniz.