• 18-09-2010, 09:48:00
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimizi düşüğe alıştıralım. Biraz yüksek gelirse seviniriz.
    Haklısın.. Belki hepimiz inanırska büyük bir enerji olur
  • 18-09-2010, 11:28:52
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kredi kartı borcumu kapatcam inşallah bu ay artık sıfıra çıkcam
  • 18-09-2010, 22:05:25
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi kartı borcumu kapatcam inşallah bu ay artık sıfıra çıkcam
    Senden mutlusu yok desene... kardeşim sevindim.
  • 18-09-2010, 22:15:51
    #22
    28 eylülde hesaplara geçer diye düşünüyorum . bu ay borçlar kabardı borçlara gidecek .
  • 18-09-2010, 23:01:40
    #23
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah nasip ederse bu ay kredi çekip ev alacağım. Bir kısmını bu ödemede peşin vereceğim. Sonra ufak tefek borç harç. El ele baş başa
    İnşallah bende kasım ayındaki ödeme ile düşünüyorum Bu ödeme ile borclara yatırıcam
  • 18-09-2010, 23:03:30
    #24
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah bende kasım ayındaki ödeme ile düşünüyorum Bu ödeme ile borclara yatırıcam
    Helikopter mi aldın da adsense gelirin kadar borç yaptın Serkay abi
  • 18-09-2010, 23:07:50
    #25
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helikopter mi aldın da adsense gelirin kadar borç yaptın Serkay abi
    her gece barda 600-700 tl hesab ödeyince adsense paraları tam denk geliyor
  • 18-09-2010, 23:13:43
    #26
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senden mutlusu yok desene... kardeşim sevindim.
    aynen öyle sonunda bankalardan kurtulcam teşekkür ederim
  • 19-09-2010, 09:13:45
    #27
    19 Eylül ve halen bu ay size bir dümen var demedi bugün çıkmayacak anlaşılan. İçerim ben bu akşam...