Konu
"Ağustos Ayı" Ödemeleri ...
18-09-2010, 09:48:00
#19
teknolojiblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
frmgenc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendimizi düşüğe alıştıralım. Biraz yüksek gelirse seviniriz.
Haklısın.. Belki hepimiz inanırska büyük bir enerji olur