• 18-09-2010, 04:55:18
    #10
    Allah nasip ederse bu ay kredi çekip ev alacağım. Bir kısmını bu ödemede peşin vereceğim. Sonra ufak tefek borç harç. El ele baş başa
  • 18-09-2010, 05:28:37
    #11
    arkadaşlar ödemeler nezaman planlanır acaba?
  • 18-09-2010, 05:29:56
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ödemeler nezaman planlanır acaba?
    iso 20 sinde büyük ihtimalle
  • 18-09-2010, 07:49:00
    #13
    Kur : 1.51
    28 Eylül'de hesapta diye düşünüyorum
  • 18-09-2010, 09:31:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kur 1.49 28 Eylül diye bekliyorum...
  • 18-09-2010, 09:31:14
    #15
    Kur 1,50
    Ödeme tarihi 29 Eylül.
  • 18-09-2010, 09:32:00
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur 1,50
    Ödeme tarihi 29 Eylül.
    Bizde nedense hep kur düşük oluyor
  • 18-09-2010, 09:32:20
    #17
    Ay sonunu iple çekiyorum
  • 18-09-2010, 09:35:27
    #18
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde nedense hep kur düşük oluyor
    Kendimizi düşüğe alıştıralım. Biraz yüksek gelirse seviniriz.