Konu
"Ağustos Ayı" Ödemeleri ...
18-09-2010, 09:35:27
#18
Geronimo
teknolojiblog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizde nedense hep kur düşük oluyor
Kendimizi düşüğe alıştıralım. Biraz yüksek gelirse seviniriz.