Konu
"Ağustos Ayı" Ödemeleri ...
19-09-2010, 11:10:00
#29
SeoEngineer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
GoogleMonster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar neden çift dikiş gidiliyor
Ağustos Ayı Ödemeleri
Bu konu elit tabakaya hizmet vermektedir.
şaka... bir yana o konuyu baştan takip ettigim için ve çok erken açıldıgı için karmaşık bir hal almıştı. Yenisi r10 için hayırlara vesile olur diye koç keserek açtık konuyu.