GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar neden çift dikiş gidiliyor
Ağustos Ayı Ödemeleri
Bu konu elit tabakaya hizmet vermektedir.

şaka... bir yana o konuyu baştan takip ettigim için ve çok erken açıldıgı için karmaşık bir hal almıştı. Yenisi r10 için hayırlara vesile olur diye koç keserek açtık konuyu.