• 25-07-2007, 01:12:45
    Garanti Kartal 24 ünde yattı .Darısı bekleyenlerin başına

    *Bide maşallah diyelim eheheu
  • 25-07-2007, 02:10:53
    Üyeliği durduruldu
    benimde yatmış iş bankası
  • 25-07-2007, 02:23:17
    Bu gavurlar Türklerden yava$ çalı$ıorlar. Benim hesapda ödeme i$lemde bile yazmıyor daha
  • 25-07-2007, 03:23:21
    benimde yatmış herkeze hayırlı olsun bu arada ilk ödememi aldım çok mutluyum
  • 25-07-2007, 09:02:47
    Ödeme geldi.
    YKB - Karşıyaka.İzmir
  • 26-07-2007, 01:07:46
    valla ben hesabımı baya bi gec kontrol ettım. param dün yatmıs. bu ay baya düsük bi rakam geldı ama ALLAH bereket versın. inş gelecek ay daha cok alırız. herkese iyi harcamalar
  • 26-07-2007, 14:21:14
    benim daha yatmadı
  • 26-07-2007, 14:22:29
    Odemem hesaba geçmiş.
  • 26-07-2007, 14:31:21
    Ödeme yapıldı.