Konu
ödeme işlemde (resimli)
26-07-2007, 01:07:46
#141
ATABEY
valla ben hesabımı baya bi gec kontrol ettım. param dün yatmıs. bu ay baya düsük bi rakam geldı ama ALLAH bereket versın. inş gelecek ay daha cok alırız. herkese iyi harcamalar