• 24-07-2007, 00:24:58
    #28
    Üyeliği durduruldu
    kurdan dolayı edeceğimiz zararın bir asgari ücret kadar olması üzse de doların değerinin artmasını kendim için değil de bu ülkenin geleceği için istiyorum. ithalatı körükleyen düşük kur bu ülkeye hiçbirşey katmayacak geleceğimizden götürecektir. (: politikamı yesinler
  • 24-07-2007, 00:26:29
    #29
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana vermicek galiba google

    o ne biçim laf
  • 24-07-2007, 00:28:58
    #30
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ne biçim laf
    Durum onu gösteriyor
  • 24-07-2007, 00:33:05
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vayy erkenci google bu ay hadi hayırlısı daha bizde gözükmüyo ama güzel oldu u perşembe yola çıkıyodum para gelmez diyodum 26sındada
  • 24-07-2007, 00:38:33
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bendede daha yazı Çıkmadı ama yatar heralde yarın çok iyi zamanda yetişdi google imdadıma
  • 24-07-2007, 00:38:33
    #33
    herkese hayırlı olsun bende hala gözükmedi iyi harcamalar
  • 24-07-2007, 00:40:57
    #34
    Üyeliği durduruldu
    bende de yazı çıkmadı. acaba resim fake mi

    neyse yarına para yatsa çok iyi olur.
  • 24-07-2007, 00:49:17
    #35
    bendede var. yarın paralar hesabda olur
  • 24-07-2007, 01:00:32
    #36
    Üyeliği durduruldu
    delleniorm ama ha yazacksan yaz be

    tuvalete gidicem hadi