Konu
ödeme işlemde (resimli)
24-07-2007, 00:33:05
#31
OrCuN23
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
vayy erkenci google bu ay hadi hayırlısı daha bizde gözükmüyo ama güzel oldu u perşembe yola çıkıyodum para gelmez diyodum 26sındada