kurdan dolayı edeceğimiz zararın bir asgari ücret kadar olması üzse de doların değerinin artmasını kendim için değil de bu ülkenin geleceği için istiyorum. ithalatı körükleyen düşük kur bu ülkeye hiçbirşey katmayacak geleceğimizden götürecektir. (: politikamı yesinler